Inspirerad av andra



Här är några tidigare bilder på mina naglar. Genom att titta på andras blogg i ämnet både på Youtube och olika hemsidor, har jag blivit inspirerad att själv testa. Ibland lyckades jag och ibland inte, men man ska aldrig ge upp.
Alla mina bilder är tagna med min mobilkamera vilket är förklaringen till deras dåliga kvalitet. Nu är jag ute efter en riktig kamera. Jag tror att det kan höja kvaliteten på inte bara bilderna utan också på mitt arbete.
1 Carro Naglar:

skriven

Åh tack så mycket :-) Nej det har jag faktiskt inte, slarvar dumt nog med nagelolja även fast det är så otroligt bra för naglarna. Men kan rekommendera Scratch Nails nagelolja, väldigt bra märke. Vill du inte lägga pengar på nagelolja så fungerar faktiskt olivolja väldigt bra att smörja in naglarna med :-)

2 ificouldchangetheworld:

skriven

Jätte fina

Svar: Tack så mycket
amenails.blogg.se

Kommentera här: