One stroke technique

This is my first time doing one stroke with acrylic paint on my nails. This technique is hard to learn and it requires lots of practice. I think that the results is good, but I´m not totally satisfied. The pink polish I´m wearing is Essie Off The Shoulder.
Detta är första gången som jag använder mig utav one stroke tekniken på mina naglar. Den här tekniken är väldigt svår att lära sig och kräver att man tränar en hel del. Jag tycker att resultatet är bra, men är inte helt nöjd. Det rosa nagellacket är Essie Off The Shoulder.
1 Aida:

skriven

Sååå snyggt

2 Emelie/Nails and all that jazz:

skriven

Jättefint! Har velat testa one stroke-tekniken ett tag men jag har varit lite feg. Tycker ditt blev jättebra i alla fall!

Svar: Tack så mycket. Att måla på vänster hand är lätt men på höger med vänster....det e mycket svårare hehe
amenails.blogg.se

Kommentera här: