Fun colour combination

I barely never use silver polish during the summer. It feels more like a polish to use when it´s winter for winter nail art. I know that some of you may disagree. Today I found a new way of using silver polish during the summer too. I combined it with a neon colour and it works perfect I think. It is such a fun nail design. I think I saw something similar a while ago on some blog.
I used: For base OPI Alpine Snow
China Glaze Bottoms Up
Calvin Klein 71308 Silver 
 
Jag använder nästan aldrig silver nagellack. Det känns mer som ett lack att använda under vinter till vinter nageldesign. Idag hittade jag ett annat sätt att använda det på sommaren också. Jag kombinerade det med ett neon nagellack och det blev hur bra som helst. Jag tror att jag har sett en design som påminner om denna på en blogg för ett tag sedan. 
Jag använde mig utav: 
Som bas OPI Alpine Snow
China Glaze Bottoms Up
Calvin Klein 71308 Silver 
1 My Nail Polish Online:

skriven

Så fint det blev :)

2 Aida:

skriven

Helt fantastisk :). Du är duktig

3 Emelie/Nails and all that jazz:

skriven

Jättesnyggt! Har också svårt med att komma mig för att använda silver på sommaren, men detta var ju ett kul sätt att använda det på!

Kommentera här: