Starkare naglar

Jag har haft problem med mjuka naglar som lätt bryts så länge jag kan minnas. Under två år har jag köpt en hel del produkter som tyvärr inte höll det de lovade. En produkt som jag hörde talas om är den här Hard as hoof krämen. Man smörjer in hela nageln tre gånger om dagen och den går att använda över nagellacket. Den har en svag doft av körsbär som jag älskar, dock är det en hel del som inte skulle hålla med mig. Den har gjort mina naglar starkare och jag upplever att naglarna också växer snabbare. Tyvärr går den inte att få tag på här i Sverige utan går att beställa från eBay. Ni får gärna höra av er med egna tips på produkter som har hjälpt er med samma problem.
 
1 Aida:

skriven

Måste testa, vad kostar den?

2 ame:

skriven

Den kostar ca 100 kr med frakten

Kommentera här: