In the ocean

It was time to try an ocean manicure. I saw some examples on YouTube and got inspired. I thought that it was not so easy to do fish and the sea star but I did my best. This blue nail polish is Himalayan Blue by Sally Hansen and I think that it´s just so perfect for this summer and this kind of manicure. I´ve used this colour before in my Balloon manicure. The polish is very easy to apply and is very pigmented. For the fish and the star you may choose various colours of you choice. Hope You like it.
 
Det var dags att testa en havsmanikyr. Jag har sett några exempel på YouTube och har blivit inspirerad.
Jag upplevde det som svårt att göra fiskar och sjöstjärnan så att de skulle se bra ut, men jag lyckades någorlunda. Det här blå nagellacket heter Himalayan Blue av Sally Hansen och jag anser att det passar perfekt för den här sommaren samt till den här manikyren. Jag har använt det tidigare till min Ballongmanikyr. Nagellacket är lätt att applicera och bra pigmenterat. Till fiskarna och sjöstjärnan kan ni använda vilka färger som helst. Hoppas ni gillar den.
 
1 Aida:

skriven

så himla söta

Svar: tackar
amenails.blogg.se

2 Emelie/Nails and all that jazz:

skriven

Vilken söt manikyr!

Kommentera här: